駿薈馬迷會 » 足球專題 » 厄運降臨...
新手上路
查看詳細資料
TOP
版主
我要做馬場海賊皇
註冊會員
原帖由 發發發貓貓 於 2015-3-5 22:57 發表 日職又準備開鑼了, 每年日職頭場都開細波, 唔信大家睇下係咪真? 大家一定以為大板飛腳實好多波入啦
原帖由 發發發貓貓 於 2015-3-5 11:04 發表 盤手返工行輪班制, 所以尋晚落飛死, 今晚d 波落飛中, 留意下
原帖由 simonss 於 2015-3-6 16:19 發表 同噴射機?